Umowy full service
Usługi
Indywidualny serwis dopasowany do Państwa wymagań.
Na to jesteśmy przygotowani - wszystko zostało skalkulowane specjalnie pod kątem użytkowania naczep.
Kontrakt Full Service jest tak indywidualny jak Państwa wymagania. Oferta jest zbudowana modułowo, gdzie każdy z modułów możecie Państwo wybrać oddzielnie.
W kontrakcie uwzględnione jest wyposażenie, przebieg pojazdu, czas trwania umowy i warunki użytkowania.
Umowa Full Service niesie ze sobą podwójne korzyści: szeroko pojęty serwis i optymalizacja kosztów.
Serwis naczep
-
Pokrycie kosztów wymiany części eksploatacyjnych włącznie z materiałem i robocizną
-
Półroczne przeglądy techniczne u jednego z partnerów serwisowych Schmitz Cargobull
-
Pokrycie kosztów ustawowo przewidzianych badań technicznych
-
Kontrola istotnych podzespołów pod kątem usterek
-
Assistance na terenie Europy włącznie z gwarancją płatności
Serwis opon
-
Pokrycie kosztów wymiany opon w wyniku zużycia eksploatacyjnego
-
Okresowa kontrola floty
-
Do wyboru opcjonalnie: włącznie do umowy uszkodzeń mechanicznych opon
Serwis agregatów chłodniczych
Tą usługę oferujemy opcjonalnie dla urządzeń Thermo King i Carrier
-
Pokrycie kosztów za wymianę części eksploatacyjnych włącznie z materiałem i robocizną
-
Serwis zgodnie z zaleceniami producenta
-
Aktualizacja oprogramowania
-
Opcjonalny wybór usług dodatkowych jak koszty dojazdu, kontrola szczelności, czyszczenie parownika i kalibracja rejestratora temperatury.
Zielone światło do 3.000 Euro na terenie Europy
Pojazdy Schmitz Cargobull posiadają zdolność kredytową. Jeśli Państwa pojazdu ulegnie awarii, Schmitz Cargobull Euroservice udzieli na naprawę gwarancji płatności do kwoty 3.000 Euro - bez uciążliwych pytań o sposób płatności i akceptacji kart kredytowych.
Na tym można polegać.
Korzyści
Państwa bezpieczeństwo po stałej cenie.
Korzyści płynące z indywidualnie dobranego kontraktu serwisowego:
-
Bezpieczeństwo kalkulacji
Stała rata miesięczna chroni przed niemiłymi niespodziankami
-
Odciążenie w pracy
Koordynatorzy kontraktów serwisowych koordynują terminy przeglądów, zajmują się zleceniem prac i akceptują koszty wszystkich niezbędnych napraw i prac serwisowych, jak również dbają o bezpośrednie rozliczenia z warsztatami.
-
Utrzymanie wartości
Full Service dba o doskonały stan pojazdów poprzez regularne przeglądy u autoryzowanych, przeszkolonych partnerów serwisowych, przy zastosowaniu oryginalnych części zamiennych.
-
Optymalizacja kosztów
Ze względu na ujednolicone warunki zakupowe obowiązujące dla wszystkich partnerów serwisowych, umowa Full Service oferują korzystną alternatywę dla napraw wykonywanych we własnych zakresie
-
Mobilność
Regularny serwis minimalizuje ryzyko wystąpienia usterki i związanych z tym drogich przestojów
Formularz kalkulacyjny
UWAGA:
Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z informacjami dotyczącymi przetwarzania Państwa danych osobowych.
Kto jest Administratorem Pani/Pana danych osobowych?
Administratorem danych jest EWT Truck & Trailer Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Ołtarzewie, ul. Poznańska 339, 05-850 Ożarów Mazowiecki (dalej EWT). We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania przez osoby z praw związanych z przetwarzaniem danych można kontaktować się pod adresem e-mail ochronadanych@ewt.pl
W jakich celach będą przetwarzane Pani/Pana dane?
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przygotowania oferty na żądanie klienta, a po jej akceptacji - w celu realizacji umowy zakupu pojazdu lub/i usług, realizacji gwarancji, w celach finansowo-księgowych oraz celach marketingowych (po wyrażeniu zgody). Podstawą prawną przetwarzania danych w poszczególnych celach jest odpowiednio: realizacja umowy, przepisy prawa rachunkowego oraz Pani/Pana zgoda na działania marketingowe.
Pani/Pana prawa:
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Ma Pani/Pan prawo wycofania zgody na działania marketingowe. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Z uwagi na to, że Pani/Pana dane są przetwarzane na podstawie zgody oraz umowy (po dokonaniu zakupu) – przysługuje Pani/Panu także prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
W celu skorzystania z powyższych praw należny skontaktować się z pod adresem: ochronadanych@ewt.pl
Okres przetwarzania danych:
Dane będą przetwarzane do momentu wycofania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych, po wycofaniu zgody – do celów ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. W przypadku zamówienia/umowy i faktury – do momentu przedawnienia roszczeń z tytułu sprzedaży towarów i usług lub do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa.
Informacja o profilowaniu oraz państwach trzecich:
EWT nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym w oparciu o profilowanie klientów. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do odbiorców znajdujących się w państwach poza Europejskim Obszarem Gospodarczym.
Inne podmioty uczestniczące w przetwarzaniu danych:
Pani/Pana dane mogą być udostępniane w przypadku dokonania zakupu: spółkom z grupy kapitałowej (na podstawie zgody), podmiotom finansującym zakup towarów i usług (na podstawie odrębnej zgody), operatorom systemów płatności, bankom, gwarantom. Pani/Pana dane mogą być także przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie EWT (na podstawie umowy z EWT): dostawcom usług IT, a w przypadku dokonania zamówienia - firmom transportowym, serwisantom, biegłym rewidentom, firmom niszczącym dokumentację, kancelariom prawnym i firmom windykacyjnym.
Obowiązek podania danych:
Podanie danych osobowych w celach marketingowych jest dobrowolne, w celu wystawienia faktury i dokonania rozliczeń finansowo-księgowych - obowiązkowe. Konsekwencją niepodania danych w celach marketingowych jest brak możliwości poinformowania Panią/Pana o promocjach, nowych produktach i usługach.